• (Android/iOS) Hole.io کریستال های نامحدود را کد می کند

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hole.io ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Hole.io IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ کریستال های نامحدود را کد می کند ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Hole.io 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Android Apps Downloads - کرم آترین

    من خریدم بدون تبلیغات شگفتی! هنوز تبلیغات. من گوشی جدید خریدم و سعی کردم خریدها را بازیابی کنم. منجمد می شود. اما خرید بدون آگهی جدید همچنان کار می کند

    نصب نشد که (T^T)

    Hole.io Παιχνίδια arcade lgc

    من قبل از دانلود نظرات این بازی را خواندم. تبلیغات در سراسر بازی وجود دارد. متوجه دکمه پرداخت هزینه برای حذف تبلیغات شدم، بنابراین خرید کردم. اعلان ایمیلی دریافت کردم مبنی بر اینکه خرید انجام شد اما بازی و تبلیغات تغییر نکردند. من به شرکت ایمیل زدم که چه کاری می توان انجام داد، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ام. من بانکم را در مورد هزینه تقلبی مطلع خواهم کرد. من استفاده از برنامه Hole.io را توصیه نمی کنم.

    نقشه های بیشتر خوب خواهد بود. به غیر از آن، نه خیلی کهنه. فقط با همان نقشه های بسیار کمی که دارد به سرعت خسته می شود.

    بازی تا زمانی که متوجه نشوید که در زمان واقعی با مردم مبارزه نمی‌کنید، ادامه دارد. من در حالت نبرد بازی می کردم و سپس به مدت 5 دقیقه از بازی خارج شدم. وقتی برگشتم بازی از جایی شروع شد که من آن را ترک کردم. مطمئناً یک بازی چند نفره نیست.

    خیلی خوب

    این بازی مهره

    VOODOO - Timenewspro

    خیلی تبلیغات داره ولی فقط دیتا/اینترنتتو خاموش کن من بهش سه ستاره میدم چون نمیتونم با برادرم بازی کنم و سرور خصوصی هم نداره


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :